اقتصاد شخصی

زمستان مالی در راه است. آماده شده‌اید؟

0

زمستان مالی در راه است. آماده شده‌اید؟؟؟?

پول به توجه مداوم نیاز دارد و اگر لحظه‌ای از آن غفلت کنید از شما فرار خواهد کرد. ذهنیت شما باید مانند سگ گرسنه‌ای باشد که وارد ماشین حمل گوشت شده است و به کمک این ذهنیت راه‌های جدیدی برای به دست آوردن پول پیدا کنید. بگذارید مشتریان بدانند که شما گرسنه هستید. ما در اقتصاد “هر چیزی را که می‌توانی بکشی، بخور” زندگی می‌کنیم. داشتن توانایی ایجاد و رشد کسب و کار، بدون تبلیغات و بازاریابی درست‌ترین شکل آزادی در هر اقتصادی می‌باشد. اگر کسب و کار من به فیسبوک، گوگل یا هر موجودیت دیگری وابسته نباشد، آنگاه من می‌توانم اقتصاد خودم را بسازم.

دایناسور مالی نباشید.

آنهایی که بی پول می‌شوند دایناسور هستند. کسانی که پول کافی برای زندگی کردن ندارند، هدف ندارند، کاری که لازم است را انجام نمی‌دهند و ذهنیت حق به جانب دارند. دنیای ما نسبت به ۳۰ سال پیش تغییر کرده است. اگر نتوانیم با تغییراتی که در محیط اطراف‌مان اتفاق افتاده سازگار شویم، نسل‌ما منقرض خواهد شد. خانه‌ و سهام سرمایه‌گذاری‌های رو به افول هستند. تنها گونه‌ای به بقا ادامه خواهد داد که باهوش و وفق پذیر باشد. اگر می‌خواهید نسبت به تغییرات محیطی آسیب پذیر نباشید باید همراه با آن تغییر کنید.

گاهی اوقات برای افزایش درآمد باید با کسی که نمی‌شناسید تماس تلفنی گرفته و از او بخواهید چیزی که نیاز دارید را به شما بدهد. قبل از پیدایش اینترنت، ایمیل و حتی تلفن، تنها روشی که یک شخص می‌توانست محصول خود را بفروشد مراجعه حضوری بود. این هنر مفقود شده با ارزشترین مهارتی است که من در حرفه خود یاد گرفتم. در سال‌های آینده فشار محیطی باعث تحلیل رفتن افراد از خود راضی خواهد شد.

توانایی رفتن به هر جایی را داشته باشید.

اگر توانایی تولید پول داشته باشید، روی کاغذ می‌توانید به هر جایی بروید و هر کاری انجام دهید. اگر بتوانید بفروشید، حتی فاجعه بارترین شوک‌ها مانند رکود اقتصادی ۲۰۰۸ نیز مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد. رکود اقتصادی حساب‌های بانکی افراد معمولی را نابود خواهد کرد، اما برای شما که چندین منبع درآمد دارید و فقط به یک منبع مالی وابسته نیستید زمان خوبی برای رشد کردن خواهد بود. فرد راحت طلبی که در طبقه متوسط قرار دارد چون از حقوق دریافتی خود راضی است زیر بار فشار محیطی از پای درخواهد آمد.

هرگز یک ماهی بزرگ در یک حوضچه کوچک نباشید. برای بزرگ شدن به دی ان ای فروش نیاز ندارید. باید به آبهای آزاد شنا کنید، جایی که غذای بیشتر، فرصت‌های بیشتر و پول بیشتری وجود دارد. به خاطر داشته باشید که اگر در حال بزرگ شدن نیستید، پس در حال کوچک شدن هستید. طبقه متوسط در حال فسیل شدن است.

منبع



https://www.entrepreneur.com/article/245819

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *