موفقیت

تغییر به معنای واقعی.

0

تغییر به معنای واقعی

اگر شما بتوانید فقط این یک چیز را در سر خود فرو کنید، زندگی شما به مراتب بهتر شده و دنیای شما زیر و رو خواهد شد. شوخی نمی‌کنم.

قبل از اینکه بگویم آن یک چیز چیست، باید ذهن شما را آماده کنم. آیا تا به حال برای شما اتفاق افتاده است که یکدفعه متوجه شوید همه افکار شما اشتباه بوده است؟ خوب اندکی گرم شدید. آماده‌آید؟ مطمئن؟ بسیار عالی.

موفقیت با خواندن کتاب و مقاله به دست نمی‌آید. بگذارید صریح و شفاف توضییح دهم تا سوء تفاهم بوجود نیاید، تنها کسی که در کره زمین وجود دارد و می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد فقط و فقط خود شما هستید.

همه چیزهای متداولی که در مورد پولدارشدن، مشهور شدن و یا موفقیت می‌خوانید کاملا مزخرف و چرند هستند. و من دلیل آن را برای شما خواهم گفت: هیچکدام از آنها توسط افرادی که در زندگی کار واقعی انجام داده‌اند نوشته نشده است. آنها فقط به این دلیل این مطالب را منتشر می‌کنند که شما روی آنها کلیک کنید، از آنها خرید کنید یا هر چیز دیگری. این مطالب فقط آنها را پولدار می‌کنند نه شما را.

حال که توجه شما جلب شده است، بگذارید به شما بگویم چه چیز به موفقیت شما کمک خواهد کرد. و اگر به درستی انجام دهید زندگی خوبی خواهید داشت. می‌دانم دور از انتظار به نظر می‌رسد – و برخلاف چیزی است که میلیونها نفر هر روز در گوش شما می‌خوانند – اما صادقانه به شما بگویم، تنهای چیزی است که من یا هر کس دیگری می‌تواند برای شما انجام دهد. بقیه چیزها به خودتان بستگی دارد.

  1. اخلاق کاری داشته باشید.

    وقتی حرف از موفقیت شغلی در میان باشد، اخلاق کاری از هر چیز دیگری مهم‌تر است. به این معنی که کارتان را به هر قیمتی که شده انجام داده و به سرانجام برسانید. یعنی تلاش کنید از همه بهتر باشید. یعنی تا حد مرگ کار کنید و به تعهدات خود عمل کرده و رئیس‌ و مشتریان و سهامداران را خوشحال کنید.

  2. کاری را انجام دهید که واقعا مهم است.

    چیزی که در مورد اخلاق کاری گفتم را به خاطر دارید؟ اگر بخواهید از دید وسیع‌تری به آن نگاه کنید، باید بدانید چه چیز در زندگی مهمتر از بقیه چیز‌هاست و روی انجام آن تمرکز کنید. اگر برای آن اولویت قائل شوید و به طور منظم انجام دهید، می‌توانید تمام چیزهای بی معنی مانند کارآیی شخصی، عادت‌های روزانه و غیره را فراموش کنید. هیچکدام اهمیت ندارند.

  3. تنبل و بی خاصیت نباشید.

    دست از تنبلی و شل و ولی بردارید. مهمتر از آن دست از انجام کارهای بیهوده‌ای که آنها را کار کردن می‌نامید بردارید. منظور من این است که: هر چیزی که فکر می‌کنید به شما کمک خواهد کرد تا برند شخصی خودتان را بسازید، شبکه‌های اجتماعی، سمینارها، جلسات مربیگری، خواندن وبلاگ‌ها و کتاب‌های خودآموز، وقت تلف کردن است. همه آنها.

  4. دست از جستجوی جواب بردارید.

    هیچ جوابی وجود ندارد. بگذارید اینطور بگویم. همه جواب‌ها از سه جا می‌آیند: آموزش، تجربه و تفکر و تامل. اینها منبع تمام پاسخ‌ها هستند. منظور من از آموزش، آموزش واقعی است. یعنی دانشگاه. تجربه یعنی کار کردن در دنیای واقعی. و تفکر یعنی ساکت بنشینید و به ندای درون‌تان گوش دهید. توجه داشته باشید: بدون هیچ کتاب و مقاله‌ای.

  5. تصمیمات هوشمند بگیرید.

    انسان‌های باهوش و با تجربه ریسک‌های حساب شده می‌کنند و انتخاب‌های خوبی انجام می‌دهند. این موضوع بدون شک مهمترین عامل در تعیین اتفاقاتی است که برای شما رخ خواهد داد. کارگرها حقوق می‌گیرند تا کار کنند. مدیران حقوق می‌گیرند تا مدیریت کنند. مدیران رده بالا حقوق می‌گیرند تا تصمیمات هوشمندانه بگیرند تا در نهایت مشتریان راضی باشند و سود خوبی نصیب سهامداران شود.

  6. قبول کنید که شما چیز به درد بخوری برای گفتن ندارید.

    هیچ دلیلی وجود ندارد تا مقدار زیادی از زمان خود را صرف تولید محتوا کنید. مطلقا هیچ دلیلی. بعد از اینکه در دنیای واقعی موفق شدید، آنوقت تجربه، دانش، دیدگاه و نظرات شما اهمیت پیدا خواهد کرد. تا آن زمان، وقت خود و دیگران را هدر ندهید. به محض اینکه در دنیای واقعی کارهای بزرگ انجام دادید، چیز به درد بخوری برای گفتن خواهید داشت.

  7. ارتباطات واقعی ایجاد کنید.

    به طور حتم شبکه‌های اجتماعی ارتباط با دیگران را آسان‌تر کرده است. اما همه فرصت‌های تجاری و شغلی که نصیب من شده‌ است از طرف یک فرد واقعی بوده است که شخصا او را می‌شناختم. همه فرصت‌ها. اگر یک ارتباط واقعی وجود نداشته باشد، کسی به شما کمک نخواهد کرد. یک ارتباط واقعی در دنیای واقعی به اندازه ۱,۰۰۰ دوست و طرفدار اینترنتی ارزش دارد.

به محض اینکه متوجه شوید که موفقیت از خود شما، از کارتان و از تجربه شما در دنیای واقعی ناشی می‌شود، زندگی شما تغییر کرده و موفقیت بزرگی به دست خواهید آورد. پس معطل نکنید.

منبع



https://www.entrepreneur.com/article/273752

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *