فروش

در فروش این ۳ اشتباه بزرگ را مرتکب نشوید.

0

در فروش این 3 اشتباه بزرگ را مرتکب نشوید.

اصرار بیش از حد برای مشتری آزار دهنده است.

راه حل: تماس را با سوالی تمام کنید که بتوانید به مکالمه ادامه دهید . به عنوان مثال از او بپرسید: “چه زمانی برای شما مناسب است تا دوباره تماس بگیرم و در مورد این موضوع صحبت کنیم؟” طوری برنامه ریزی کنید که در طول ۳۰ روز ۵ بار با او تماس بگیرید و اگر پیشرفتی حاصل نشد، دیگر با او تماس نگیرید و بعد از ۳ تا ۶ ماه دوباره با او تماس بگیرید.

موقعیت را از دست می‌دهید.

مشتری علاقه نشان می‌دهد؟ خیلی سریع او را جذب کنید. هافمن می‌گوید “معمولا کارآفرینان برای هماهنگ کردن ملاقات حضوری زیاد وقت تلف می‌کنند. توجه نشان دادن یک لحظه گذرا می‌باشد. شما تمایل دارید که او را جذب کنید. ما همیشه آنقدر سرمان شلوغ است که زمان برای انجام کارهای سخت پیدا نمی‌کنیم. اگر شما ایمان دارید که محصول و یا خدمات شما برای مردم دنیا مفید است، این وظیفه شما است که آن را به مشتری معرفی کنید.”

اعتماد به نفس بیش از حد شما نا خوشایند و دفع کننده است.

شما فروشنده خوبی نیستید؟ آنرا بپذیرید و حتی به آن اعتراف کنید. مشتری ترجیح می‌دهد با کسی که ایده های خوبی دارد معامله کند تا با یک فروشنده گرگ صفت. هافمن می‌گوید “در فروش این یک حقیقت است. شما می‌خواهید در آن واحد هم مظلوم به نظر برسید و هم با اعتماد به نفس. همین که تازه کار و عصبی هستید کافی است. اعتماد به نفس در چیزی است که به شما انگیزه داد تا کسب و کارتان را شروع کنید.”

منبع



http://www.entrepreneur.com/article/269528

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *