رشد

۸ گام برای رشد شرکت.

0

8 گام برای رشد شرکت.

زمانی که به عنوان یک کارآفرین کسب و کار خود را راه اندازی می‌کنید، مجبور می‌شوید شمشیر خود را تیز کرده و اهداف خود را بدرستی تعیین کنید و متعهد شوید که برای رشد شرکت قدم بردارید.

بعد از اینکه اولین کسب و کار خود را راه انداختم و ماه ها با شکست روبرو شدم، در نهایت فرمولی پیدا کردم که با استفاده از آن مشتریان شروع به خرید کردن از ما کردند. من در مسیر درست قرار گرفته بودم و مشتاق بودم تا شرکت رشد کرده و بزرگ شود.

مهم نیست که کسب و کار شما چیست، اکنون زمان آن رسیده است که سهم بیشتری از بازار به دست آورید و مسیر خودتان را بسازید و به این توجه نکنید که چه چیزی “معقول است” و چه چیز “متداول”.

  1. هر چه در توان دارید بگذارید.

    میزان تلاشی که برای انجام کارها نیاز است بسیار زیاد خواهد بود، پس کارکنان خود را آماده کنید تا کارهای بیشتری انجام دهند و مقاومت داشته باشند.

  2. روی راه حل‌ها تمرکز کنید نه مشکلات.

    اگر درست نگاه کنید مشکلات فرصت هستند. به جای اینکه از مشکلات فرار کنید، باید زمان بگذارید و آنها را شناسایی کرده، حل کنید و از آنها درس بگیرید تا از مشکلات مشابه بعدی که در آینده ممکن است رخ دهد، جلوگیری کنید.

  3. با تغییرات جدید سازگار شوید.

    در اقتصاد جدید، استراتژی‌های قدیمی کار نخواهند کرد. “کسب و کارهای غیر معمول” به مرور زمان متداول خواهند شد. شما باید با این چالش‌های جدید سازگار شوید.

  4. چیزی را انجام دهید که دیگران انجام نمی‌دهند.

    اگر حساب و کتاب کنید، متوجه خواهید شد که حجم کم با قیمت پایین برای شرکت شما فاجعه بار خواهد بود. به جای کم کردن قیمت به کارکنان خود یاد دهید که به جای تمرکز روی قیمت، چگونه به ارزشهای شرکت اضافه کنند.

  5. قیمت را پایین نیاورید.

    اگر حساب و کتاب کنید، متوجه خواهید شد که حجم کم با قیمت پایین برای شرکت شما فاجعه بار خواهد بود. به جای کم کردن قیمت به کارکنان خود یاد دهید که به جای تمرکز روی قیمت، چگونه به ارزشهای شرکت اضافه کنند.

  6. غیر معقول باشید.

    الان زمان معقول بودن نیست. باید بدون منطق “درست” که همه کارهای شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، کار کنید. اگر تلاش می‌کردید وضعیت کنونی را بفهمید، شاید هیچ وقت کسب و کار خود را شروع نمی‌کردید. در حالی که رقیبان شما “معقول” و “منطقی” عمل می‌کنند، شما بازار را در دست بگیرید.

  7. به آموزش ادامه دهید.

    الان بیشتر از هر زمانی شما و کارکنان شرکت باید بدانید که چگونه کار کنید، عمل کنید و مقاومت داشته باشید. الان وقت آموزش و آماده شدن برای زمانی است که روزهای خوب می‌آیند. برای اینکه در این بازار در فروش موفق شده و در بازار نفوذ کنید، باید نگرش مثبت، پشتکار خوب و عزم راسخ داشته باشید. آموزش بهتر از هر سرمایه گذاری دیگری می‌تواند توجه شرکت را به سمت چیزهایی که “می‌توانید” انجام دهید جلب می‌کند نه چیزهایی که “نمی‌توانید” انجام دهید.

  8. از چیزهای منفی دوری کنید.

    از کسانی که روی چیزهای منفی تمرکز می‌کنند دوری کنید. رسانه ها همیشه شایعه ها و اخبار بد را منتشر می‌کنند. مخصوصا در این برهه زمانی. مردم اطراف شما نیز به همان نسبت تمایل دارند تا این چیزهای منفی را مثل سرماخوردگی منتشر کنند. به هر قیمتی از آنها دوری کنید.

مانند رقبان‌تان نباشید که ضعیف و بدون آمادگی هستند و علاقه‌ای ندارند تا برای به دست آوردن مشتری قدم‌های لازم را بردارند. کوچک نشوید- رشد کنید. این عبارت کلیشه‌ای درست است که، “ریسک های بزرگ پاداش های بزرگ دارند.”

عالی باشید.

منبع



http://www.entrepreneur.com/article/254302

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *