الهام بخشی

۸ نقل قول الهام بخش برای ۲۰۱۶

1

8 نقل قول الهام بخش برای 2016

سال جدید میلادی ایده های جدید، سرمایه گذاری های جدید و شروعی دوباره با خود به همراه خواهد داشت. اما چالش ها و مبارزات جدیدی نیز وجود خواهند داشت که باید برای رسیدن به اهداف به آنها غلبه کرد.

سال جدید را با انگیزه شروع کنید تا بتوانید به موانع غلبه کنید و به اهداف خود دست پیدا کنید:

  1. “۱۰ درصد زندگی چیزهایی است که برای شما اتفاق می‌افتد و ۹۰ درصد آن چگونگی واکنش شما به آن چیزها است.”

    — چارلز آر سویندال (Charles R. Swindoll)

    همه آدم‌ها ابزارها و منابع متفاوتی در اختیار دارند. چیز هایی وجود دارند که هیچ کس نمی‌تواند آنها را کنترل کند، اما نحوه استفاده از ابزارها و منابع به خود آدم‌ها بستگی دارد. موفقیت در زندگی به این بستگی ندارد که ببینیم چه چیزهایی غیر قابل کنترل هستند، بلکه به این بستگی دارد که انسان‌ها در مواقعی که این چیزهای غیر قابل کنترل رخ می‌دهند چگونگه واکنش نشان دهند. ممکن است برنامه‌ریزی‌ها تغییر کنند، فجایع غیرمترقبه رخ دهند، اما کارآفرینان موفق عکس العمل‌های خود را کنترل کرده، مسئولیت را به عهده می‌گیرند و عمل می‌کنند.

  2. “اگر می‌توانید در مورد چیزی رویاپردازی کنید، پس می‌توانید آن را انجام دهید.”

    — والت دیزنی (Walt Disney)

    انسان‌ها از نعمت الهی خلاقیت برخوردار است. ما فقط بازیگر نیستیم، بلکه نویسنده نمایش نیز هستیم. تا زمانی که انسان به چیزی فکر می‌کند و باور دارد که می‌تواند آن را به واقعیت تبدیل کند، هیچ چیزی نمی‌تواند او را از رسیدن به چیزی که ظاهرا غیر ممکن است، باز دارد. موفق‌ترین رهبران تجاری جهان کسانی بودند که رویاهای خود را یه واقعیت تبدیل کردند.

  3. “درست زمانی که کرم ابریشم فکر می‌کرد دنیا به آخر رسیده است، تبدیل به یک پروانه شد.”

    — ضرب المثل

    تاریک ترین لحظه شب دقیقا قبل از سپیده دم است. قبل از روشنایی، تاریکی وجود دارد؛ قبل از موفقیت نیز با رنج و مبارزه روبرو می‌شویم. کارآفرینان برای موفقیت باید خودشان را تخریب کرده و از نو بسازند. همانگونه که عضلات بدن برای قوی شدن آسیب دیده و دوباره ترمیم می‌شوند و قلب و روح نیز آسیب دیده و ترمیم می‌شوند و بهبود پیدا می‌کنند.

  4. “شجاعت یعنی ایستادگی در برابر ترس و تسلط داشتن بر آن، نه نبود ترس

    — مارک تواین (Mark Twain)

    ترس‌ها را نمی‌توان زیر خاک دفن کرد – آنها همیشه وجود دارند. موفق‌ترین آدم‌ها حتی با وجود ترس دست به عمل می‌زنند. کارآفرینان به جلو می‌روند، با ترس‌ روبرو می‌شوند و بعد از غلبه بر آنها قویتر از قبل ادامه می‌دهند.

  5. “جایی که عشق باشد، زندگی هم هست

    — ماهاتما گاندی (Mahatma Gandhi)

    در پایان روز، موفقیت ها و دست‌آوردها بدون وجود عشق، خوشحالی به همراه نخواهند داشت. زندگی فقط کار نیست و باید بین دست‌آوردهای شخصی و چیزهایی که باعث سود دیگران می‌شود تعادل وجود داشته باشد. همسایه‌ها، دوستان و معشوقه خود را از صمیم قلب دوست داشته باشید. این زندگی است.

  6. “انگیزه باعث می‌شود شما چیزی را شروع کنید. عادت باعث می‌شود شما آن را ادامه دهید.”

    — جیم ریون (Jim Ryun)

    در شروع یک پروژه یا سرمایه گذاری، جرقه‌ای از یک الهام و سپس انگیزه باعث می‌شوند تا دست به عمل بزنیم. اما هیجان اولیه دیر یا زود از بین خواهد رفت. تبدیل ایده به عمل نیاز به کار زیاد دارد و همیشه الهام و انگیزه نیست که باعث ادامه کار می‌شود. اما با یک فرایند مداوم و صبر پیشه کردن، می‌توان کارها را انجام داد. عادت‌های کوچک اهداف بزرگتر را به واقعیت تبدیل می‌کنند.

  7. “ریسک یک تصمیم اشتباه به تردید و بی تصمیمی ارجحیت دارد.”

    — ابن میمون (Maimonides)

    زندگی حرکت مداوم است – ما هیچ وقت نباید دچار رکود شده و از حرکت باز بمانیم. ممکن است تصمیمات آنقدر بزرگ و مهم باشند که ما هرگز نتوانیم تصمیم بگیریم و در نتیجه بی حرکت بمانیم.

    گرفتن تصمیم اشتباه بهتر از این است که هرگز تصمیم نگیریم. از تصمیمات اشتباه خود درس بگیرید تا در آینده تصمیمات بهتری بگیرید و همیشه به حرکت ادامه دهید.

  8. “زخم ها جاهایی هستند که نور از آنها وارد شما می‌شود.”

    — مولانا

    درد و رنج به بهبودی و التیام ختم می‌شود و چالش‌ها منجر به قوی‌تر شدن و پیشرقت می‌شوند. بخشی از وجود ما باید درهم شکسته شود تا قویتر شده و بهتر از قبل ساخته شود. با اینکه ممکن است همیشه به چشم نیاید، اما با تلاش و مبارزه رشد می‌کنیم و در نهایت به موفقیت می‌رسیم.

منبع



http://www.entrepreneur.com/article/254349

1 اظهار نظر

  1. عالی بود این مقاله
    مخصوصا قسمته “اگر می‌توانید در مورد چیزی رویاپردازی کنید، پس می‌توانید آن را انجام دهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *