بزرگ کردن فرزندان

۸ مهارت کارآفرینی که باید به فرزندان خود آموزش دهید (اینفوگرافی).

0

در طول روز چیزهای زیادی به بچه ها گفته می شود. خیلی زیاد. صاف بنشین. با دهان بسته غذا بخور. بگو “لطفا” و “متشکرم.” اغلب آنها آنقدر مشغول گوش کردن به رئیس خود هستند، یا به دلیل گوش نکردن در حال مواجه با پیامد های آن هستند که یاد نمی گیرند رئیس خود باشند.

اگر فکر می کنید بچه های شما در مورد اینکه روزی رئیس باشند خیال پردازی نمی کنند، شما در رویا هستید. استقلال شیرینی که در رئیس خود بودن وجود دارد، همه چیزی است که کارآفرین بودن به انسان می دهد. به همین دلیل است که بچه ها و کارآفرینی با هم تطابق دارند. عملا این موضوع برای آنها طبیعی است.

مانند بستن بند کفش یا دوچرخه سواری، در زمان پرورش روح کارآفرینی نیز آنها به راهنمایی های شما نیاز دارند. از یاد دادن به آنها برای دیدن موانع به عنوان فرصت تا – با عرض پوزش از بچه ها – مجبور کردن آنها به انجام کارهای روزمره، از اجازه بازی کردن (یادگیری) دادن تا جایی که توانش را دارند تا تشویق آنها به بیان نظراتشان، چیز های زیادی وجود دارند که شما می توانید به آنها یاد دهید تا در مسیر استقلال قرار بگیرند. کسی چه می داند؟ شاید مانند مادر زن من یک روز شما آنها را رئیس خطاب کنید.

برای اینکه به شما کمک کنم تا شما نیز به بچه های خود کمک کنید، در اینجا ۸ مهارت کلیدی کارآفرینی وجود دارند که به صورت تصویری به شما کمک می کنند تا زمانی که فرزندان شما کوچک هستند آنها را آموزش دهید.

8-Entrepreneurial-Skills-You-Should-Teach-Your-Kids-web

منبع:

http://www.entrepreneur.com/article/252004

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *