شاد بودن

۳ کار روزانه برای خوشحال‌تر بودن و موفقیت بیشتر.

0

3 کار روزانه برای خوشحال‌تر بودن و موفقیت بیشتر

وقتی به حرفه قبلی خود که فوتبال بود فکر می کنم، به این نتیجه می رسم که من برای همیشه مدیون این بازی خواهم بود. چون خصوصیاتی به من اضافه کرد که برای موفقیت در کسب و کار کمک بسیاری به من کردند. فوتبال به من قدرت کارهای روزانه و به دست آوردن عادت های موفق را آموخت.

همه افراد موفق دنیا عادت‌ها و روال‌هایی در سطح کلاس جهانی دارند. اگر از ۱۰ نفر از موفق‌ترین افرادی که می شناسید سوال کنید که چه چیزی مهمترین عامل موفقیت آنها بوده، بیشتر آنها به چیزهایی که به طور مداوم و در دراز مدت هر روز انجام می دهند اشاره خواهند کرد. عات ها و کارهای روزانه به آنها انرژی و زمان بیشتری می دهد تا کارهای بزرگی انجام دهند.

در اینجا به ۳ مورد از روال‌ها و عادت هایی اشاره می‌کنیم که ارزش آن را دارند که هر روز آنها را انجام دهید.

  1. هر روز زمانی را فقط برای فکر کردن اختصاص دهید

    بیشتر مردم به واکنش هایی که در گذشته نسبت به شرایط پیش آمده و تقاضاها داشته‌اند فکر نمی‌کنند. واقعا شگفت آور است که زمانی که در طول روز برای ۵ تا ۱۵ دقیقه دست از هر کاری می‌کشید و به این فکر می‌کنید که کجای زندگی هستید، به عنوان یک شخص به چه آدمی تبدیل می شوید و به کجا می‌روید، چه اتفاقی می‌تواند رخ دهد.

    این ۳ سوال می توانند باعث شوند تا شما شروع به طراحی استراتژی یک کسب و کار جدید بکنید، در مورد مشکلات موجود فکر کنید یا به همه آنهایی که در زندگی قدردان آنها هستید احترام بیشتری بگذارید. اختصاص دادن زمانی برای فکر کردن می تواند نتایج مفید بی‌شماری هم در زندگی شخصی و هم زندگی کاری برای شما به ارمغان آورد.

  2. ورزش کردن و مراقبت از سلامتی را در برنامه روزانه قرار دهید

    یکی از فاکتورهای مهم پایین بودن بازدهی در محل کار این است که به سلامتی و تناسب اندام کارکنان اهمیت داده نمی شود. سالم بودن و تناسب اندام داشتن هم برای خود کارمندان و هم برای سازمان مفید است.

    زمانی که به طور مداوم ورزش می‌کنید تا در سلامت‌ترین شرایط خود باشید، میزان سلامت سازمانی که در آن کار می‌کنید نیز بالا می‌رود. زمانی که داشتن یک برنامه بسیار خوب حفظ سلامتی در پیش می‌گیرید تا در بهترین سطح سلامتی قرار بگیرید، بازدهی شما بالا می‌رود و اعتما به نفس شما نیز افزایش پیدا می‌کند.

  3. زمانی را برای رشد وپیشرفت در نظر بگیرید

    به عنوان یک بازیکن فوتبال، هر تمرینی به یکی از بخش های بازی اختصاص داشت. یک روز تاکید رو تیم های حریف بود و روز بعد دفاع کردن مهمترین هدف بود.

    اگر روزانه چند دقیقه وقت بگذارید و روی پیشرفت یکی از جنبه های زندگی خود کار کنید، بعد از مدتی تفاوت مثبت بسیار زیادی ایجاد خواهد شد. بیشتر افراد موفق دنیا یک روال بسیار قوی برای رشد کردن و بهتر شدن در کاری که می‌کنند دارند تا به سطح بسیار بالایی در آن کار برسند.

صرفنظر از سن وسالی که دارید، تا زمانی که زنده هستید و نفس می کشید، چیز های بیشتری برای به دست آوردن ، تبدیل شدن و انجام دادن وجود دارند. نگذارید حتی یک روز بدون رشد کردن و بهتر شدن از دست برود.

ایجاد روال های قوی برای موارد بالا می تواند برای شما لذت زیاد، خوشحالی و موفقیت، در زندگی و کار به همراه داشته باشد.

منبع



http://www.entrepreneur.com/article/252807

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *