فروش

آموزش فروش بدون اینها موثر نخواهد بود.

0

آموزش فروش بدون اینها موثر نخواهد بود.

بنا به گزارش سیلز فورس ۹۰ درصد مدیران فروش اظهار می‌کنند که کمبود آموزش‌های مناسب و جدید باعث می‌شود که اعضای تیم فروش آنها کاری برای انجام دادن نداشته باشند و۸۰ درصد مدیران فروش ادعا می‌کنند که زمان کافی برای آموزش نیروهای خود ندارند.

برای اینکه آموزش فروش موثر باشد، باید کارکنان شما را به هیجان بیاورد و هر زمانی که به آن نیاز داشتند در دسترس باشد: ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته. در این عصر دیجیتال که بوسیله گوشی هوشمند می‌توان به همه داده‌هایی که در دنیا وجود دارند، دسترسی داشت، شما زمان کافی ندارید تا در زمان نیاز منتظر به دست آوردن اطلاعات بمانید.

با اینکه سمینارهای فروش و جلسات مشاوره و آموزشی بسیار با ارزش هستند، اما زمانی که به اتمام می‌رسند، شما به آموزش‌های آنلاین نیاز دارید تا به تیم شما کمک کنند. به کمک جلسات کوتاه آموزش فروش، زیر ۳ دقیقه، و سپس برگزاری فوری تست های تعاملی، قادر خواهیم بود تیم فروش خود را علاقه‌مند و با انگیزه نگه داریم و مطمئن شویم مهارتهای فروش را یاد می‌گیرند. شما باید آموزش آنلاین فروش را پیگیری کنید و قادر باشید در طول فرایند فروش به راه کارهایی که اعضای تیم به کار می‌برند دسترسی داشته باشید تا بتوانید در به اتمام رساندن فروش به آنها کمک کنید.

من به مدت۳۰ سال است که از طریق سایت CardoneUniversity.com مشغول فراهم کردن آموزش های فروش به سازمانهای کوچک، متوسط و بزرگ هستم. از شرکت های کوچک گرفته تا شرکت هایی که در لیست ۵۰۰ تایی فروچون (Fortune 500) قرار می‌گیرند، و همه شرکت‌هایی که در آموزش فروش موفق بوده‌اند کارهای زیر را انجام داده‌اند:

  1. آموزش روزانه فروش

    آموزش فروش باید از الزامات روزانه بوده و بخش جدایی ناپذیر فرهنگ شرکتی شما باشد. اگر می‌خواهید آموزش‌های شما نتایج مثمر ثمری داشته باشد باید هر روز به آن بپردازید. برگزاری سمینارهای فروش تنها می‌توانند به عنوان مکملی برای آموزش‌های روزانه ای باشد که در سازمان یا کسب و کارتان ارائه می‌دهید.

  2. تعامل زیاد

    آموزش فروش موثر باید تعاملی باشد و همه افراد با هر سطحی را درگیر کند. شما باید در طول آموزش با مربی فروش و مواردی که مطرح می‌شود، تعامل داشته باشید. آموزش‌های بسیار موفق آنهایی هستند که حاوی ویدیو‌های آموزشی تعاملی و مطالب اثبات شده در مورد موقعیت‌های خاص مشتری باشد تا بتواند به کارکنان فروش کمک کند تا بهترین نتیجه را به دست آورند.

  3. تمام کننده

    هدف از آموزش باید این باشد که همان روز به فروش دست پیدا کنید – نه اینکه فقط آموزش دهیم. نیروهای فروش و مدیران فروش برای این حقوق می‌گیرند که بتوانند بفروشند و برای آموزش دیدن حقوق نمی‌گیرند. آموزش باید به گونه‌ای باشد که مستقیما به فروش منجر شود نه اینکه فقط یک آموزش باشد.

  4. اندازه‌گیری و سنجش

    تمام آموزش‌های موثر فروش از طریق گزارش گیری قابل اندازه گیری هستند. این ویژگی به مدیران فروش نیز کمک می‌کند تا بتوانند دست آوردهای اعضای تیم را مقایسه کرده و بفهمند در کدام حوزه ها نیاز به اصلاح و بهبود دارند.

    شما به آموزش هایی نیاز دارید که از طریق کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، گوشی هوشمند و به زودی ماشین‌های خود بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید. نیروهای فروش باید در هر جایی که هستند بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند.

صرف نظر از اینکه چه کسی به شما آموزش می‌هد، جفری گیتمور (Jeffrey Gitmore)، تام هاپکینز (Top Hopkins)، برایان تریسی (Brian Tracy) یا گرنت کاردون (Grant Cardone)، تکرار و در دسترس بودن بر کیفیت ارجحیت دارند. روزانه ۱۲ دقیقه آموزش فروش برای نیروهای فروش و مدیران فروش برگزار کنید. بعد از مدتی مشاهده خواهید کرد که هر کدام از پرسنل فروش به طور متوسط ۵ درصد در فروش رشد داشته‌اند – بعضی از سازمانها افزایش ۴۰ درصدی نیز داشته‌اند.

اگر باور دارید که نیروهای شما می‌توانند در فروش، پیگیری و به دست آوردن مشتری‌های جدید، مذاکره در مورد قرار داد، بستن قرارداد، مدیریت تماس‌های مربوط به فروش و تبدیل درخواست های اینترنتی به فروش، موثرتر عمل کنند، باید به دنبال تکنولوژی‌ها و بسترهای جدیدی برای فراهم کردن آموزش های مناسب و روزانه فروش باشید.

منبع



http://www.entrepreneur.com/article/247803

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *